Deze webshop maakt gebruik van cookies en andere technologieën, zodat we kunnen verbeteren uw ervaring op onze sites.

Gabriëls heeft haar privacy- en cookieverklaring aangepast. Wij gebruiken jouw persoonsgegevens vanaf nu ook om de diensten van nv Gabriëls & Co te optimaliseren en deze waarvoor jij kiest te personaliseren. Door op “verdergaan” te klikken of door verder te surfen, erken je deze aangepaste privacy- en cookieverklaring gelezen te hebben.

Retourregelgeving

Hoe zit de retourregelgeving in elkaar?

Soms bestel je een product en blijkt het niet wat je had verwacht. Vaak blijf je dan achter met het gevoel dat je iets verkeerd hebt gekocht. Onze webshop engageert zich om hier een oplossing voor te bieden. Omtrent de retourregelgeving willen we graag duidelijk communiceren.

Binnen een termijn van 14 dagen kan je steeds terugsturen!

  • Meldt je retour bij support@webshop.gabriels.be of via ons contactformulier.
    Vermeld hierbij: Je naam, het ordernummer of het factuurnummer, het product dat je wenst terug te sturen en je rekeningnummer.
  • Verpak het product in zijn geheel in een stevige doos en zendt ons het pakket retour.
    Opgelet: transportkosten worden nooit terugbetaald.

    Je kan het pakket steeds GRATIS afleveren op ons afhaalpunt te 9308 Hofstade, Hekkestraat 41.

Wanneer wij het product ontvangen, controleren we of alles in orde is met het pakket. Zijn er geen problemen dan betalen we het bedrag volledig terug. Is er een probleem dan nemen we contact op en zoeken we samen naar de beste oplossing.

Betalen jullie alle kosten terug?

Eerst en vooral betalen we sowieso het volledige bedrag van het product terug. Dat is niet meer dan logisch.

Bijkomende kosten die voortvloeien uit het feit dat u eventueel een andere leveringswijze gekozen hebt dan de door ons voorgestelde goedkopere standaardleveringswijze kunnen we niet vergoeden.
De kosten voor het retourneren van het pakket dien je zelf te betalen.
Je kan het artikel steeds GRATIS terugbrengen naar het afhaalpunt te 9308 Hofstade, Hekkestraat 41.

Mag het product al uit de verpakking zijn geweest?

De nieuwe wetgeving voor het retourneren van een product stelt dat je het product wel mag testen, maar niet mag gebruiken. Doch mogen verpakkingen met een vloeibare inhoud niet worden geopend.

Heb je verdere vragen in verband met de retour van je bestelling, dan kan je hiervoor steeds terecht bij support@webshop.gabriels.be of via ons contactformulier. Onze supportdienst zal je zo spoedig mogelijk trachten te antwoorden.


Nieuwsbrief

Volg ons